Премини към основното съдържание
Помощ

Връщане на продукти & Възстановяване на суми

Как да изпратя артикулите за връщане?Към всяка пратка, освен товарителницата, ние прилагаме и всички необходими документи за връщане на артикули. За да върнеш даден артикул, можеш да използваш етикета за връщане на арНаучи повечеКолко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?Непосредствено след като върнатата пратка постъпи при нас и бъде проверена, в рамките на 14 дни се издава кредитно известие за сумата на фактурата за избрания от теб начин на плащаНаучи повечеВъзможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?За съжаление не е възможна директна замяна на върнат или получен артикул. Непосредствено след като върнатият от теб артикул постъпи обратно при нас и същият бъде проверен, се издавНаучи повечеЩе ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката? Да, сумата, платена за твоята поръчка, включително разходите за доставка, се възстановява напълно, когато върнеш цялата поръчка. Научи повечеТвоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?След като предадеш артикулите, които искаш да върнеш на куриера, можеш да видиш статуса на върнатите артикули на страницата с детайли на поръчката си. Моля, имай предвид, че може дНаучи повечеКак да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като приложиш документа за връщане в пакета и залепНаучи повечеКак мога да предоставя банковата си сметка за възстановяване на сумата, в случай на плащане с наложен платеж?При плащане с наложен платеж е необходимо да добавиш твоя IBAN в клиентския си профил, за да може да възстановим сумата.    1. Влез в профила си на aboutyou.bg 2. Натисни иконата нНаучи повечеКъде мога да предам пакета за връщане?Предаването на артикули за връщане може да се извърши както във всеки офис за куриерски пратки на Еконт така и чрез Еконтомат. Освен това може да върнеш пратка, директно от твоя доНаучи повечеКак да подам рекламация за артикул?Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане при посочване нНаучи повечеТрябва ли да заплатя разходите по доставката на върнатата пратка?Разходите за върната пратка се поемат от ABOUT YOU.Научи повечеВ рамките на какъв период от време мога да върна даден артикул?При ABOUT YOU разполагаш със 100 дни след получаване на твоята поръчка за връщане на артикули до нас. Повече информация относно правото на връщане при ABOUT YOU ще намериш в нашитеНаучи повечеНямам етикет за връщане на продукти. Откъде да го получа?Можеш да изтеглиш и разпечаташ отново настоящите документи изключително лесно през твоя клиентски профил в ABOUT YOU: 1. Влез в клиентския си профил с твоя имейл и парола. 2. ЩракнНаучи повечеЩе получа ли потвърждение при приемането на върнатите от мен артикули?Да, след постъпване на върнатите артикули ще получиш потвърждение за връщане от нас по имейл. След проверка на върнатите артикули, стойността по фактурата ще бъде възстановена по иНаучи повечеПо какъв начин ще получа парите си обратно при връщане на продукти?Възстановяването на сумата винаги се извършва по начина, който си посочил като начин на плащане. При плащане с кредитна карта, ще възстановим сумата по твоята кредитна карта. При нНаучи повечеДо кой адрес да изпратя върнатите стоки?Точният адрес за доставка, до който трябва да бъдат изпратени върнатите артикули, ще бъде автоматично предварително отпечатан върху етикета за върнати артикули. Можеш да намериш етНаучи повече