ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Обратно към Връщане на продукти & Възстановяване на сумиПомощВръщане на продукти & Възстановяване на суми
Как да подам рекламация за артикул?
Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане при посочване на причината за рекламацията. Непосредствено след като артикулите постъпят обратно при нас и бъдат проверени, сумата ще ти бъде възстановена въз основа на посочения от теб начин на плащане или по банков път, ако си платил с наложен платеж. Ако решиш, можеш поръчаш артикула отново.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Как да изпратя артикулите за връщане?
Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
Ще ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката?
Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Тук ще намериш още отговори
Как да изпратя артикулите за връщане?
Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
Ще ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката?
Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.