ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Обратно към Връщане на продукти & Възстановяване на сумиПомощВръщане на продукти & Възстановяване на суми
По какъв начин ще получа парите си обратно при връщане на продукти?
Възст ановяването на сумата винаги се извършва по начина, който си посочил като начин на плащане. При плащане с кредитна карта, ще възстановим сумата по твоята кредитна карта. При наложен платеж: въведи данните на своята банкова сметка (IBAN) в клиентския си профил, за да можем да ти преведем сумата за върнатите артикули.
Какво представлява IBAN?
IBAN: е международния номер на банкова сметка. В България той започва с "BG" и съдържа последователност от 22 знака – букви и цифри.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Как да изпратя артикулите за връщане?
Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
Ще ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката?
Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Тук ще намериш още отговори
Как да изпратя артикулите за връщане?
Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
Ще ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката?
Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас