ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Обратно към Връщане на продукти & Възстановяване на сумиПомощВръщане на продукти & Възстановяване на суми
Ще получа ли потвърждение при приемането на върнатите от мен артикули?
Да, след постъпване на върнатите артикули ще получиш потвърждение за връщане от нас по имейл.
След проверка на върнатите артикули, стойността по фактурата ще бъде възстановена по използвания от теб начин на плащане. Ако е избран „Наложен платеж“ като начин на плащане, въведи данните на своята банкова сметка в клиентския си профил, за да можем да извършим възстановяване на платената сума. Увери се, че връщаш артикулите в състоянието, в което са получени.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Как да изпратя артикулите за връщане?
Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
Ще ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката?
Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Тук ще намериш още отговори
Как да изпратя артикулите за връщане?
Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
Ще ми бъдат ли възстановени разходите по доставката, след като върна поръчката?
Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.