ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
След като направиш своята поръчка, ще получиш потвърждение на поръчката по имейл, което в допълнение към избраните от теб артикули съдържа и твоя адрес за фактуриране и доставка, както и избрания начин на плащане.
След това, разбира се, избраните от теб модни артикули ще ти бъдат доставени и се надяваме да ти донесат радост и щастие. Но ако това не е така, можеш, разбира се, просто да стартираш процедурата по връщане.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.