ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Не се притеснявай, все още има възможност да поръчаш желания от теб артикул. За съжаление не можем да се ангажираме с точна информация кога и дали даден артикул ще бъде наличен отново. Въпреки това ще се радваме да ти изпратим напомняне, веднага щом артикулът бъде отново наличен в асортимента.
За целта отвори страницата с подробни данни за артикула и избери желания размер. В следващата стъпка можеш да въведеш своя имейл адрес, така че автоматично да получиш известие от нас, веднага щом артикулът бъде отново наличен.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.