ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Бихме желали да ти предложим възможно най-добро обслужване. Това включва преди всичко бързата и безпроблемна обработка на твоята поръчка. Твоята дата на раждане ни е необходима, от една страна, за да можем винаги ясно да те разграничаваме от други клиенти, напр. със същото име, и от друга страна, като доказате лство за твоето пълнолетие.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.