Премини към основното съдържание

Мога ли да анулирам поръчката си, ако тя все още не е изпратена?

При нас е възможно да анулираш поръчката си, ако тя все още не е била обработена в нашия склад. Складовите операции при нас се осчетоводяват много бързо, поради което дори само след няколко минути може вече да не е възможно анулиране.


Най-бързият начин да направиш това е да кликнеш съответната поръчка в клиентския си акаунт и да избереш опцията за анулиране.


Вземи под внимание факта, че при анулиране на поръчката, това важи за всички артикули в планираната доставка. Ако искаш да анулираш цялата поръчка, но са планирани няколко отделни доставки, трябва да изискаш анулиране за всяка една доставка по отделно.


Анулирането на единични артикули от една планирана доставка, за съжаление, не е възможно.


След заявката ще получиш отделен имейл за статусът на заявката ти за анулиране.


Ако имаш въпроси, можеш да свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти на безплатен номер 00 800 118 4977 – при повиквания от чужбина може да се начисли такса.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.