Премини към основното съдържание

Не съм получил/а потвърждение за връщане от About You. Как да съм сигурен/а, че поръчката ми е достигнала до вас?

Процесът на връщане може да отнеме до 14 дни. Ако продължава малко повече от това, няма причина за притеснение, тъй като сме изключително натоварени през този период. Моля, използвай номера за проследяване (видим във касовата бележка) на Еконт, за да провериш актуалния статус на пратката на техния уебсайт. В случай че, проследяването показва, че тя е достигнала крайната дестинация, това означава, че ние обработваме твоята пратка за връщане в нашия склад. Ако проследяването показва, че пратката е пристигнала преди няколко дни, не се колебай да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.