Премини към основното съдържание
Помощ

черен петък

Поръчах си нещо за Черния петък, но сега виждам, че продукта е още по-евтин за Кибер понеделника, какво да направя.Мога ли по някакъв начин да се възползвам от намалението за Кибер Понеделника?За съжаление, не можем директно да върнем сумата за поръчката от Черния Петък, но ако желаеш може отново да поръчаш продукта и да го поръчаш отново с отстъпката за Кибер ПонеделникНаучи повечеЗабавена ли е моята пратка?По време на кампанията за Черния Петък, броя на поръчките, които обработваме е доста голям и това може да доведе до известно забавяне на времето, за което те се обработват. ВъпрекиНаучи повечеКогато отворя линка за проследяване, виждам, че пакета от няколко дена е със статус "подготвен". Кога най-после ще бъде в движение?По време на кампанията за Черния петък, броя на поръчките, които обработваме е доста голям и това може да доведе до известно забавяне на времето, за което, изпратените от нашия склНаучи повечеПолучих грешния продукт/грешния цвят. Как мога да получа отново правилния продукт вкл. намалението за Черния Петък?Моля, приеми нашите извинения за объркването. Понякога ние правим грешки, особено когато сме натоварени с толкова много поръчки. В такъв случай, просто върни поръчката като използвНаучи повечеКакво представлява предварителна промоция за Черен Петък?Предварителната промоция за Черния Петък е едноседмичен период на разпродажба, през който можеш да се възползваш от различни оферти, включително отстъпки за избрани артикули и катеНаучи повечеКога започват Черния Петък, Международния Черен Петък, Черния Уикенд и Кибер Понеделника?Черният Петък започва в четвъртък на 14 ноември и продължава до Петък вечерта на 15 ноември. Международният Черен Петък ще се състои на 29 ноември, но нашата промоционална кампанияНаучи повечеПо време на кампаниите ще получа ли намаление на всички продукти от магазина?По-голяма част от артикулите в нашия асортимент ще бъдат включени: до 100 000 продукта. Приятно пазаруване!Научи повечеНе съм получил/а потвърждение за връщане от About You. Как да съм сигурен/а, че поръчката ми е достигнала до вас?Процесът на връщане може да отнеме до 14 дни. Ако продължава малко повече от това, няма причина за притеснение, тъй като сме изключително натоварени през този период. Моля, използвНаучи повечеНе мога да видя промоцията в приложението ми. Какво трябва да направя, за да се възползвам от офертите в кампанията?Увери се, че винаги използваш най-новата версия на приложението ни и избери правилната държава в твоите настройки. Можеш да актуализираш твоето приложение до най-новата версия в ApНаучи повечеПо време на кампаниите ще получа ли намаление на всички продукти от магазина?Да, всички продукти от нашия магазин са включени в намалението. Приятно пазаруване!Научи повече