ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Как мога да променя паролата си или как да подновя забравената си парола?
Просто щракни върху „Забравена парола?“ в заглавния ред под „Вход“ на началната страница и въведи имейл адреса, който си въвел в клиентския си профил. Ние директно ще ти изпратим имейл, чрез който можеш да зададеш нова парола. След това можеш да я промениш.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Мога ли сам да редактирам своите данни?
Има ли някакви такси при регистрация в ABOUT YOU?
Как мога да изтрия клиентския си профил?
Как да се регистрирам?
Мога ли да науча повече за моите данни? Как стои въпросът с правото на преносимост на данните?
Как мога да предоставя банковата си сметка за възстановяване на сумата, в случай на плащане с наложен платеж?
Ще бъдат ли личните ми данни препродадени на трети страни?
Тук ще намериш още отговори
Мога ли сам да редактирам своите данни?
Има ли някакви такси при регистрация в ABOUT YOU?
Как мога да изтрия клиентския си профил?
Как да се регистрирам?
Мога ли да науча повече за моите данни? Как стои въпросът с правото на преносимост на данните?
Как мога да предоставя банковата си сметка за възстановяване на сумата, в случай на плащане с наложен платеж?
Ще бъдат ли личните ми данни препродадени на трети страни?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.