Премини към основното съдържание

Мога ли сам да редактирам своите данни?

Ако си в клиентския си профил, може да редактираш личните си данни (име, дата на раждане, имейл адрес и телефонен номер) в профила си в раздел "Профил и сигурност".

Може да промениш адресните си данни при следващата си поръчка - просто въведи желания адрес за доставка или за фактуриране по време на процеса на поръчка.

За съжаление, вече не е възможно да се променя адрес след направена поръчка. Но не се притеснявай! Ако случайно поръчаш на грешен адрес, пакетът автоматично ще ни бъде върнат и плащането ти ще бъде възстановено. След това може да поръчаш отново.

Ако промениш личните си данни, винаги ще получиш имейл за потвърждение веднага след това.

 

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.