До кой адрес да изпратя върнатите стоки?
Точният адрес за доставка, до който трябва да бъдат изпратени върнатите артикули, ще бъде автоматично предварително отпечатан върху етикета за върнати артикули.
Можеш да намериш етикета за върнати артикули в товарителницата, която е приложена в доставката.
Ако нямаш налична товарителница, тогава просто влез в клиентския си профил и генерирай съответните документ за връщане и етикет за върнати артикули на твоята поръчка.
Документът за връщане трябва да бъде поставен в пакета, а етикетът за върнати артикули просто залепи от външната страна на пакета.
Безплатното връщане на обратна пратка или на артикули за връщане може да се извърши във всеки офис за куриерски пратки на Еконт или Еконтомат. Също така на телефон 0 7001 7300 може да заявиш куриер, който да вземе стоката директно от твоя адрес.